SİZ DE ZAYIFLAMAK İSTER MİSİNİZ?

Salı

RESİMLİ ZAYIFLAMA BAŞARI ÖYKÜSÜ- NERMİN'İN ZAYIFLAMA BAŞARISI

    "Habire kilo alıyorsun diyorlar bana. Keyfimden alıyorum sanki! Siz benim halimi atmayın yabana. Gün gelir devran döner illa ki... Bugün bana, yarın sana..."

    Yılllarca zayıflayan insanların hikayelerini okudum durdum. Kimine inanasım gelmedi, kimine şaştım kaldım, kiminden ilham aldım, kimine aldandım. Yine de itiraf etmeliyim ki zayıflayan insanların hikayelerinden çok şey öğrendim...

    K. S. 26 yaşında bir üniversite öğrencisi. Hâlâ 92 kiloda. "4 yıldır bir gram veremedim!" diyor. Umuyoruz ki aşağıdaki hikayeyi okuma fırsatı bulur.

    "Alımlı yaşıtlarımın arasında tabiri caizse fil gibi bir üniversite öğrencisiydim. Üniversiteliydim diyorum ama beni tanımayan arkadaşlarımın annesi sanardı.  97 kiloydum. Şunun şurasında 100 olmama ne vardı...

    97 kilo olarak başladığım yaz tatili dönüşünde 65 kiloydum. Fakültede tüm gözler üzerimdeydi. Nasıl zayıfladığımı merak eden insanlara ser verip sır vermiyordum. Dün kilomla dalga geçenler meraktan ölüyordu. Onların meraklı bakışlarıyla felâket eğlendiyordum :)

Ve birgün çıkardım ağzımdaki baklayı:)
    Aldığım '3 aylık Kilobekçiliği Eğitimi ' beni baştan yarattı. O gün de herzamanki gibi internetten zayıflayan insanların hikayelerini okuyordum. Zayıflayan insanların başarı hikayeleri herzaman dikkatimi çekmiştir. Kilolarıma çıkış yolu bulmak biryana keyfimden bile okumuşluğum vardır bu hikayeleri. Zayıflama başarı hikayelerinden bir nevi ilham alıyordum.
   Nitekim beni 3 ayda 32 kilo zayıflatan kilobekçiliği sistemini de okumuş olduğum zayıflama başarı hikayelerinden birinde buldum. Güven= Başarı= Mutluluk...

Kilobekçiliği Sistemini kuran HK Performans'a çok çok teşekkür ediyorum.

Dershaneden bir arkadaşım yine aynı yöntemle zayıfladı. Kilobekçiliği kavramını o kadar sık duyuyoruz ki artık...Bu sistem var oldukça yakın gelecekte kilolu insan kalmayacak...



zayıflayanların hikayeleri,zayıflayanların başarıları,zayıflayanların kullandığı yöntemler,zayıflayanların zayıflama başarı hikayeleri,zayıflayanların yorumları,zayıflayanların öyküleri,zayıflayanların resimli zayıflama başarıları,zayıflayanların kullandığı ilaçlar,zayıflayanların diyet başarıları,zayıflayanların hızlı zayıflama başarıları,zayıflayanların zayıflama öyküleri,zayıflayanların zayıflama yorumları,zayıflayanların tavsiyeleri,zayıflayanlardan tavsiyeler,hızlı zayıflayanların yorumları,hızlı zayıflayanların hikayeleri,hızlı zayıflayanların başarıları,hızlı zayıflayanların diyetleri,hızlı zayıflayanların zayıflama yöntemleri
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder