SİZ DE ZAYIFLAMAK İSTER MİSİNİZ?

Perşembe

ZAYIFLAYANLARIN BAŞARI HİKAYELERİNİ OKUMAK BİZE NE KAZANDIRIR?

Zayıflamak mı dediniz?
Zayıflayanların başarı hikayelerini okuyorum da bazen ne yalan söyleyeyim tepem de atmıyor değil! Onlar başarıyor ben neden başaramıyorum diye içim içimi yiyor okuduğum her başarı hikayesi sonrasında. Bir bakıyorsunuz 3 ayda 35 kilo vermiş, daha fazlasını iddia edenler bile var. Bir de kendinize bakıyorsunuz ki ayda 1 kiloyu bile zar zor vermişsin. Gel de sinirlenme, aşağılık komplexine kapılma şimdi! Ama şunu da kabul ediyorum ki; zayıflayanların hikayelerini okuyarak zayıflama konusunda doğru yöntemi bulmuş insanlar vardır. Yani mutlaka vardır, bunu asla inkâr etmiyorum.

Geçenlerde benim de bir denemem oldu. Zayıflama hikayelerinden birinde uygulanmış bir diyetten söz ediliyordu. Diyet listesini aldım, uygulamaya koyuldum falan. Aradan 4 gün geçti, 1 kilo aldığımı farkettim. Tahmin edersiniz böyle durumlarda ne büyük bir sinir, ne büyük bir pişmanlık ve hayal kırıklığı yaşadığımı!Ağzıma geleni saymam bir yana bir süre zayıflama hikayesi okumayı bıraktım. Sonra tekrar başladım artık ne hikmetse! İyi mi fena mı bilmiyorum ama şu zayıflama hikayeleri insana iyice gaz veriyor. Bir de yalan konuşmasalar! Yalan yanlış yöntemlerin reklamını yapıp da bizleri dolandırmaya çalışanlara inanın kafa göz dalmak istiyorum!
Hedefimde yeni bir yöntem var. Sosyal paylaşım sitelerinden birindeki bir slayttan yola çıkarak yönteme ulaştım, hemen iletişime geçmeyi düşünüyorum. Umarım bu sefer başarırım. Online Kilobekçiliği'ni deneyenler var mı? Aslında sanal ortamda yine yüzlerce zayıflama hikayesi var bu konuda da ama bilirsiniz benim başım yanmış yanacağı kadar. Artık öyle herşeye kayıtsız şartsız pat diye inanmak istemiyorum.


zayıflayanların hikayeleri,zayıflayanların başarıları,zayıflayanların kullandığı yöntemler,zayıflayanların zayıflama başarı hikayeleri,zayıflayanların yorumları,zayıflayanların öyküleri,zayıflayanların resimli zayıflama başarıları,zayıflayanların kullandığı ilaçlar,zayıflayanların diyet başarıları,zayıflayanların hızlı zayıflama başarıları,zayıflayanların zayıflama öyküleri,zayıflayanların zayıflama yorumları,zayıflayanların tavsiyeleri,zayıflayanlardan tavsiyeler,hızlı zayıflayanların yorumları,hızlı zayıflayanların hikayeleri,hızlı zayıflayanların başarıları,hızlı zayıflayanların diyetleri,hızlı zayıflayanların zayıflama yöntemleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder