SİZ DE ZAYIFLAMAK İSTER MİSİNİZ?

Çarşamba

23 KİLO ZAYIFLAMA! Sadece 2 Ayda!

Bu yazıyı yazmak için çok heyecanlıyım çünkü bu yaşadığım duyguları ve yaşamakta olduğum duyguları herkesle paylaşmak istiyorum. Her insanın hayatında mutlaka bir farklılık veya bir dönüm noktası vardır. Benim de bu farklılığım kilolu olmaktı. Kilolu olmak benim için bazı duyguları tatmama sebep oldu. 

Kötü olduğum kadar iyi hissettiğim zamanlar da kiloluyken oldu.  Şu anda zayıflama sürecindeyim ve KİLOBEKÇİM sayesinde çok mutluyum, çok güzel duygular yaşıyorum. Şimdi zamanla vücudumdan fazla kilolarımı kaybediyorum. Kilo vermenin  hissettirdiği mutluluk ve kilo vermeyi yaşadığım ve yaşamakta olduğum egzersiz çalışmaları o kadar zevkli ki bunu ancak yaşayanlar anlar diyorum. 

Gelelim benim dönüm noktama... Benim kilolarımdan kurtulmama yardımcı olan ve olmakta olan Kilobekçime teşekkür ederim. Kendisi bana hayatı, sporu, yaşamayı, hayattan yemek yiyerek değil yemek yemeyerek zevk almayı öğretti. Ona çok ama çok minnettarım. 
  
Halil Kargulu’nun VÜCUDUN ŞİFRESİ kitabını okumakla programa girdim ve kitapta resmen kendimi gördüm. Üye yorumları olsun gerek bilgiler olsun kendimi gördüm. Zaten kitabı okumamla o hafta 3 kilo kaybı yaşadım. Diyet yaparak değil gerçekten tadarak ve yeterli miktarda yiyerek ve yürüyüşlerin keyfini yaşayarak zayıfladım.

Bu programa girmem biraz zaman aldı ama değdi. bu programı ilk anlattığında ben zayıflasam bu programda zayıflayacağımı düşündüm. Neden olmasın ben niye yapamayım diye düşündüm ve çevreden söylenen iradesizlik lafları benim yapamayacağıma karşı adeta korku tehdidiydi. Bir ay geçti bu olayın üstünden artık gerçekten kilo vermek istiyordum ama her çarem başarısız oluyordu. Her başlangıcın sonunda buzdolabı oluyordu. İlk hafta Vücudun Şifresi kitabının yüzünü bile açmaya korktum çünkü bugüne kadar diyet ve zayıflamak adına hangi kitabı okuyup uyguladıysam sonucu daha bir vasat oldu. Kitabı bir şekilde korkularımı bir kenara bırakmak zorunda olarak okumaya başladım ve iyi ki okumuşum. Kitapta adeta kendimi yaşadım. Her üye yorumu olmasa da çoğunlukla yorumlar beni anlatıyordu. Kitabı okumayı o  gece 03:00 e kadar sürdürdüm. 

Üye olmak için tahliller yaptırdım. Sonuçların çıkmasını bekledim ama bu bekleme süreci benim için çok heyecanlı ve sabırsızlıkla geçti. Özellikle ne olacak, benimle ne konuşacaklar, ''kilobekçisi  nasıl biri?'' gibi düşünceler ve önyargılar içinde bekliyordum.   Bana sayfa açtılar ve giriyordum bu sayfaya, bana kilobekçisi bilgilendirme dosyası gönderildi ve ikinci günü salı gününe geliyordu ve çok samimi bir mesaj almıştım. 

Kilobekçimden ilk merhabamı aldım ve çok heyecanla konuşmaya başladım, kilobekçim ile gün geçtikçe, konuştukça önyargılarım kalktı. Her geçen gün yeni bilgiler öğrendim ve hala öğreniyorum. 

 Bugüne kadar niye kaydolmadım diye kendime sorular sorar oldum. Beklediğim zamana, erkenden duyar duymaz kayıt olmadığıma pişman oldum. Bu programa girdiğim için çok mutluyum. O halimden şimdiki halime nasıl geldiğimi ve nasıl zayıfladığımı anlamıyorum. Hala gün geçtikçe değişiyorum ve bu değişime hala alışamıyorum. 

Kitabı okurken 115 kiloydum ve o hafta 3 kilo kaybederek programa 112 kiloyla başladım ve şimdi 2 ay oldu ve ben 89 kiloydum. 

İdeal kiloma gelene kadar programa devam edeceğim. Artık spor hayatımın bir parçası haline geldi. Spor adeta benim mutluluk hormonum oldu ve bu süreçte beni yalnız bırakmayan ve her konuda destekleyen ailem oldu. Bana her geçen gün yaşamdan daha çok tat almamı öğreten KİLOBEKÇİME minnettarım. Her şey güzel olacak!

A.B


















Açıklama : 

HK Performans GELİŞEREK DEĞİŞİM eğitimleri ile verimli bir zayıflama süreci yaşarsınız. Ruhunuzdan tonları kaybederken (VİRÜSLÜ DÜŞÜNCELERDEN ARINIRKEN) bedeninizdeki yüklerden kurtulursunuz. 2006 yılından bu yana tecrübeli ve donanımlı Üstün Performans Uzmanlarının anlık desteğiyle siz de zayıflama başarınızı yazdırmaya hazır mısınız?

MORAL-MOTİVASYON ve TAKİP KONTROL sistemiyle düştüğünüz anda size en sıcak yardım elini uzatan, bu denli hedef odaklı ve zorlanmadan başarıya ulaşacağınız bir zayıflama programı ile herhangi bir zayıflama programı kıyaslanamaz.

HK Performans üyeleri çok ayrıcalıklıdır! Eğlenirken, sağlıklı, hızlı ve kalıcı zayıflama gibisi yok! Bu sistemde sadece gerçekler var ve EN BÜYÜK GERÇEK ; KİLOLU OLMANIZIN BİR KADER OLMADIĞI GERÇEĞİDİR!



HK PERFORMANS EĞİTMENLERİ


Not : Bu başarı hikayesi HK Performans ONLINE SİSTEM üyesi tarafından yazılmıştır.Başarı makalelerinin devamı için LİNKE tıklamanız yeterlidir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder