SİZ DE ZAYIFLAMAK İSTER MİSİNİZ?

Çarşamba

KARDEŞİMİN ZAYIFLAMA HİKAYESİ, 3 AYDA 34 KİLO ZAYIFLAYAN KARDEŞİMİN ŞAŞIRTAN ÖYKÜSÜ

NASIL ZAYIFLADI?
Bana kalsa sıradan bir gündü. Yine üzerimde kocaman bir ağırlıkla uyanmış, kahvaltı bile yapmadan bilgisayar başına oturmuştum. Çok severdim sanal okey oynamayı. Bilgisayar başından kalkmak bilmezdim. Yine bir okey elinde rakiplerden biri ile sohbetre başladık. Adı Nilay'dı. Bursalıydı. Üslubu çok hoşuma gitmişti, sıcaktı. Sohbetimizi önce msnye ve hemen aynı günde telefona taşıdık. Çok iyi birer arkadaş olacağımızın sinyallerini vermiştik o gün.

Fotoğrafımı görmek istedi, değilse webcamda görüşmeyi. Bunu yapamazdım. Bu kocaman kalıbımı ayan beyan sergileyerek bir çuval inciri berbat etmek olurdu bu. Üsteledi, olmaz dedim. Kopma aşamasına geldik, çünkü ben webcamı da açmayarak tamamen sanal bir kahtramana dönmüştüm. Ve anlattım. Kilolu olduğumu. 1,70 boyunda, 95 kiloda bir oğlan... Ama ne kamerayı açtım, ne de fotoğrafımı gönderdim. O yine de rica etti, zayıflayabilirsin dedi. Ve bana yaptığı tavsiye sayesinde ben 3 ayda zayıfladım. Şuan herşey o kadar güzel ki. İlk yüzyüze görüşmemizi Kasım ayında yaptk ve aşık olduk birbirimize. Ona çok şey borçluyum, sağlığımı, mutluluğumu, umudumu...

Benim zayıflama hikayemin baş kahramanı Nilay'dır. Mimar ise HK Performans Zayıflama Okulu. Ben bu kiloya Online Kilobekçiliği sayesinde indim. Başlangıç anıma kadar zayıflayanların hikayelerini okumakla ve en eğlencelisi de sanal ortamda okey oynamakla geçerdi zamanım. Şimdi ise sürekli hareket halindeyim.
Nilay bana o siteyi tavsiye ettiğinde hemen girip baktım ve kilobekçiliği ile zayıflayanların hikayelerini okumaya başladım. Beni en çok etkileyen oradaki zayıflama hikayelerinden biriydi ve başladım. İşte sonuç.
Zayıflamak istiyorsanız bu yöntemde hiç tereddüt etmeyin derim. Bakın bu yöntemle evde zayıfladım ve bir daha kilo alacağımı da pek sanmıyorum.



zayıflayanların hikayeleri,zayıflayanların başarıları,zayıflayanların kullandığı yöntemler,zayıflayanların zayıflama başarı hikayeleri,zayıflayanların yorumları,zayıflayanların öyküleri,zayıflayanların resimli zayıflama başarıları,zayıflayanların kullandığı ilaçlar,zayıflayanların diyet başarıları,zayıflayanların hızlı zayıflama başarıları,zayıflayanların zayıflama öyküleri,zayıflayanların zayıflama yorumları,zayıflayanların tavsiyeleri,zayıflayanlardan tavsiyeler,hızlı zayıflayanların yorumları,hızlı zayıflayanların hikayeleri,hızlı zayıflayanların başarıları,hızlı zayıflayanların diyetleri,hızlı zayıflayanların zayıflama yöntemleri
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder